دانلود آهنگ مسعود صادقلو حالا حالاها + متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ مسعود صادقلو حالا حالاها + متن آهنگ

دانلود آهنگ مسعود صادقلو حالا حالاها

دانلود

 

   دانلود آهنگ با کیفیت 128

 __________________________

متن آهنگ

تو نباشی قلبم غم نداره که داره
هر چی که قشنگه یارم نداره که داره
خط چشماش شب دنباله داره
چشم بچه آهوت سم نداره که داره
منو قد دنیا دوسم نداره که داره
سر به زیره یکم شیطونی داره
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم
حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم
حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم

هرچیو خواستم به دست آوردم
پیش تو کم میارم با اینکه غدم
قبل تو خیلی غصه میخوردم
رو زیاد بود تا الانشم نمردم
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم
حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم
حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم

 ________________________

 

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت20:14---3 آذر 1400
sar bezanid

http://www.irpezeshk.loxblog.com


mym
ساعت20:12---3 آذر 1400


ابزاری برای زیبا سازی متن
فانتزی و جالب
https://goo.gl/NDaW98


kiyana
ساعت20:09---3 آذر 1400
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم
حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم


lmasoud
ساعت20:08---3 آذر 1400
دمت گرم مسعووووود

lmasoud
ساعت20:08---3 آذر 1400
دمت گرم مسعووووود
پاسخ::x


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در چهار شنبه 3 آذر 1400برچسب:دانلود, آهنگ,مسعود صادقلو ,حالا حالاها , متن آهنگ ,Hala Hala ha, Masoud Sadeghloo,ساعت 19:33 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین